امام جمعه شاهرود:

«برنامه ریزی» لازمه کار فرهنگی است

شاهرود- امام جمعه شاهرود برنامه ریزی را لازمه کار فرهنگی مثمر در شهرستان دانست و گفت: شوراهای شهر و فرهنگ عمومی مکمل هم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در دیدار با رئیس شورای شهر شاهرود به میزبانی دفتر خود لازمه کار فرهنگی را برنامه ریزی دقیق دانست و ابراز کرد: دست اندرکاران کارهای فرهنگی به برنامه ریزی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی خواستار توجه به برنامه ریزی برای ارتقای اثرگذاری برنامه های فرهنگی در حوزه های مختلف شامل فرهنگ عمومی، کتاب و مطالعه و فرهنگ دینی و … شد و بیان کرد: شورای شهر و شورای فرهنگ عمومی می توانند مکمل هم بوده و تصمیمات واحدی را اتخاذ کنند و ادارات کل و شهرستان نیز همراه باشند.

امام جمعه شاهرود گفت: کارهای فرهنگی که با برنامه ریزی انجام شود دو ویژگی خواهد داشت نخست ماندگار خواهند بود و در ثانی اثرگذاری می شوند و این موضوع در کارهای فرهنگی بسیار مهم است.

امینی در ادامه صحبت های خود مردم را عنصر مهمی در فرهنگ سازی دانست و تصریح کرد: مردم را در تمامی امور ببینید و آنان را شریک اقدامات خود بدانید.

محمد رضا یونسیان رئیس شورای شهر شاهرود نیز در سخنانی کوتاه گفت: فرهنگ مردم، آینده یک منطقه را در تمام امور تعیین می کند و رفتارهای عمومی مردم را نیز شکل می دهد، لذا لازم است با برنامه ریزی های مدون و جامع به آن پرداخت تا خروجی خوبی به همراه داشته باشد.

نظرات

captcha